Ingen Løsning!?

Categories O interessa

Jeg sitter å jobber med matte. Frusterer meg over en uløselig andregradsligning. Fikk den ikke til i går, og ikke i dag. Til slutt har jeg rablet over en hel side over det samme iriiterende stykket. Jeg starter på nytt oppe i hjørnet, og fikser oppgaven på under et halvt minutt. Er det mulig?

På bildet laget jeg en ring rundt det korte, riktige svaret… Alt lenger nede på siden er forsøk på å rekne ut den samme oppgaven… Det er helt utrolig hvor rotete jeg skriver når jeg regner! Må i hvert fall føre inn etterpå! Jeg kunne ikke la være å ta meg en pause i arbeidet for å blogge om denne latterlige siden i matteboka mi.

Nå må jeg tilbake til algebraen! Ciao!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ingen Løsning!?

  1. Hihi, matte er lite gøy :p Jeg synes det var gøy helt til jeg begynte på videregående og det ble altfor vanskelig og uinteressant xD Nå er jeg glad jeg sllipper det noen gang igjen!
    Du er flink da, du klarte det til slutt! 😀

  2. Elise: Jeg likte det heller ikke på VGS, men da hadde vi en litt dårlig lærer:P
    Nå er det stort sett greit.. I hvert fall når jeg skjønner det xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *