Noe utrolig kult

Categories A Hobby

Fine farger, spennende mønster. Litt hakkete i sømmene, men det er det som er hjemmelaget sjarm. Min aller første! “Allow me to interduce, The very first; Hjemmelaget putetrekk by Ingrid, Cathrine og Bente!” (med sånn fancy mr.Melk-stemme.)

 

Dette mesterverket begynte på forening en torsdags kveld. Vi var samlet hos Bente med både te og julekakerester.

 

…Men før jeg går videre må jeg også introdusere deg for min splitter nye symaskin! Den kan 12 forskjellige typer sting, og har et lite lys over nåla, så det blir lett å tre på tråden! (Nei, jeg har ikke peiling). Love it!

 

Meg, Cathrine og Bente tok fatt på syingen, og mekket et (nesten) perfekt putetrekk med masser av sjarm! Har forresten et tips til alle dere som bil lære dere å sy: Gjør det på gulvet. Funket for oss…

Stoffet er forresten kjøpt på Panduro:)

2 kommentarer

2 thoughts on “Noe utrolig kult

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *