Fra Mildt Merkelig til Grotesk

Categories M drømmer

Jeg hadde en nokså merkverdig drøm i natt. Husker den ikke helt, men den innehold en tannlegestol, en venninne som latet som om hun var kirurg, og meg som pasient. Vet ikke helt hva vi prøvde på, men jeg var egentlig med på det. Var ikke redd en gang (som jeg vanligvis pleier å være i tannlegestoler,) Men plutselig endret drømmen seg fra mildt merkelig til et grotesk mareritt. Hun skulle sy på meg ansiktet igjen (husker ikke helt hvorfor vi tok det av) og skrekkbildene fylte hodet mitt. Jeg våknet.

Jeg hadde ikke peiling på hvor mye klokka var, bare at den var mindre enn 5 om morgenen. De fæle bildene gjorde at jeg følte meg lys våken, og klarte nesten ikke å tenke på å sove, på tross av at kroppen protesterte. Jeg begynte å be: “Kjære Far, ta bort de bildene i hodet mitt så jeg kan sove…” Plutselig våknet jeg av alarmen kl. 5:) Drømmen var nesten glemt fordi jeg prøvde alt jeg kunne å slutte å tenke på den rett etterpå.

 

Må forresten bare fortelle at jeg gjorde noe utrolig kult i går! Noe av det kuleste jeg har gjort på lenge:D Legger det ut på bloggen når bildeme hopper inn på pcen.

2 kommentarer

2 thoughts on “Fra Mildt Merkelig til Grotesk

  1. Nå blei æg nysjerri 😀 😀 😀
    Hahaha, håbe d va mæg som va tannlege, he allti hatt lyst t å riva a fjese på någen! 😛 Neeeeidå… Me mine naturfagkaraktera så va d nåkk isje mæg xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *