Jeg er Super-Positiv

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg ser skikkelig lyst på tilværelsen! Ser dessuten ganske lyst på fremtiden også. Det er så mye bra som venter meg, at jeg kan nesten ikke vente.

Jeg koser meg på skolen, fordi det er så mange bra folk der. Jeg koser meg enda mer hjemme når jeg har fritid. Dette halvåret skal jeg bare gå på skolen tre dager i uka. Resten kan jeg jobbe eller ordne småting. Noe annet som er postivit i forhold til skolen er at siste eksamensdag er 25. mai! Det betyr at jeg får omtrent en måned mer ferie enn jeg har pleid! (noe som egentlig er bra siden jeg skal utrolig mye morro i sommer.) Lykke^^

Selv om det er mye å ta tak i, og mye å gjøre er jeg skikkelig positiv! Akkurat nå sitter jeg på bussen hjem fra skolen, og ser det solfylte snølandskapet fare forbi. Det er rett og slett helt nydelig. Skal ta opp bibelen, og fordype meg i alt det spennende som står der den neste timen.

1 kommentar

1 thought on “Jeg er Super-Positiv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *