En Ypperlig Avsluttning På Året

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nyttårsfeiringen i år var helt konge! Kunne ikke vert bedre folk, bedre mat eller bedre opplegg! Feiret sammen med 8 andre venner hjemme hos Daniel. Kvelden startet klokken 8, med alkoholfrie velkomstdrinker vi hadde pyntet fint med sukker på kantene. Vi spiste i nitida. Det var haugevis med mat, både kalkun og pinnekjøtt. Jeg holdt meg til kalkunen, og var stappmett da desærten, sjokoladepudding, gele og kake, ble satt ut. Spiste mer allikevel.

Vi gikk over til å synge en del Singstar! Kjempemorro! I tillegg til Singstar ble det litt dansing, latter og prat før klokka nærmet seg 12. Da bestemte vi oss for å gå ned til kirka (hvor ungdommene pleier å samles kl 12) for å se kjentsfolk, og få en hel haug med klemmer. Siden det regnet ble det få bilder av rakettene, og vi kom oss fort opp igjen til huset.

Vi hadde pakkeleken når klokka nærmet seg ett. Da hadde vi også rukket å sende opp noen raketter. Guttene sendte opp, og vi jentene satt i vinduet og kikket. Alle hadde med to pakker hver. Jeg vant bare en, som inneholdt noen julelys. Masse kos!

Resten av kvelden var det mer singstar, prating og kos. Da jeg begynte å bli skikkelig trøtt spilte vi Mexican Train, og jeg våknet litt igjen. Holdt det gående til klokka 4.

En fantastisk gjeng! En uforglemmelig feiring! Utrolig hvor gøy en kan ha det ute en dråpe alkohol. Håper alle koste seg like mye som meg^^

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *