Nyttårsforsett

Categories tanker, tro og filosofi

Jeg liker tanken med nyttårsforsett. Å ta for seg de tingene man vil forandre med seg selv. Noe du vil slutte med eller noe du vil lære. Jeg skrev nettopp et innlegg om å ha en retning for livet. Hva du vil gjøre med livet ditt, hva du vil endre. Det kan være lurt å tenke gjennom disse tingene.

Er jeg en god venn?

Er jeg flink nok til å jobbe med skolearbeid?

Trener jeg nok?

Tar jeg meg nok tid med Gud?

Tenk på ulike sider ved livet ditt. Hva vil du bruke tid på å forbedre i 2012?

 

Mitt Nyttårsforsett

Det eneste nyttårsforsettet jeg har bestemt meg for å ha så langt, er å lære å sy på symaskin! Aller helst vil jeg lære å sy såpass godt at jeg kan designe kjoler om et års tid. Andre ting jeg tenker på, men ikke har formulert klart for meg selv enda er å bli bedre til å prioritere tiden min riktig. Da spesielt å bruke mer tid hjemme og å bruke mer fantastisk tid med Gud.

Andre som har laget seg nyttårsforsetter?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *