Dager uten faste gjøremål

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag har vert slapp. Det er ganske deilig å ikke ha noe å gjøre, men jeg merker at jeg fort blir lei. Det eneste jeg har gjort i dag er å hekle (lært meg to nye ting, faktisk!) og å sitte på pcen. Var også en liten times-tur ute å gikk i den snøkledde skogen. Min bekymring er egentlig at morgendagen skal bli akkurat lik. Da hadde det blitt kjedelig! Så jeg har booket mitt kjære søskenbarn til en ridetur på den skjønne hesten hennes ^^ (Får håpe jeg klarer å holde meg på hesteryggen denne gangen, etter glippen i påsken. Men nå er det i hvert fall myk snø å lande på de fleste steder!)

Her er himmelen jeg stod opp til i dag; Nydelig!


Og et bilde fra skogsturen vår:)

Kanskje jeg burde revurdere overskrifta, for hvis det er noen gjøremål som har vert faste de siste dagene, er det MAT! Vi spiser stort sett hele tiden. Akkurat nå står chipsen på bordet, så jeg må stikke!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *