24. KJÆRLIGHET

Categories P Julekalender

Hver dag før jul skal jeg legge ut et ord, en sang og et bilde som betyr noe for meg…

Tok bildet under julepyntingen hos bestemor. Er skikkelig koselig med sånne hekle-greier! Skal  lære meg å lage sånne hjerter som på bildet^^

I dag er det siste dagen med julekalenderen min, og jeg sparte det aller beste ordet til slutt! Kjærligheten er det jula handler om! Gi bort gaver i kjærlighet. Tilbringe tid sammen med dem man er glad i. At Jesus ble født, for å gi seg selv til oss i kjærlighet. Jula handler i bunn og grunn om kjærlighet.

Det er viktig å huske på at det hele tiden er kjærligheten som gjør deg glad i jula, og ikke gleden over å få ting, eller over god mat (selv om det er lov å være glad for disse tingene også, selvsagt). Husk på julens budskap om å gi.

Vet at jeg har lagt ut sangen før, men den er så bra, at den bør høres igjen:)

musicnodes
Various Artists: Give It Away

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *