21. REISE (interrail i Rogaland)

Categories P Julekalender

Hver dag før jul skal jeg legge ut et ord, en sang og et bilde som betyr noe for meg…

I morgen reiser jeg til pappa, så i dag er ordet reise Jeg er utrolig glad i å reise, og se nye ting! Det er spennende md noe nytt, og kjekt å dele opplevelser med venner. Når sommeren kommer, blir det masse reising på meg, både til Tyskland , Ukraina, og rundt i Norge. 

Selv om jeg liker kjempegodt å reise, er det topp å være hjemme også. Viktig med en god balanse mellom rutinelivet, og noe helt nytt og ukjent:)

Når jeg først var inne på dette med reise, tenkte jeg å skrive litt om en artig ide jeg og Sølvi-Oline hadde. Vi brukte kolumbus-kortet til å reise rundt en hel dag. Vi tok tilfeldige busser i alle mulige retninger, og vi fikk til og med et par turer mer tog. (spesielt da bussen kjørte rett forbi oss i Sandnes…) Greit med ungdomskort!

 

musicnodes
Third Day: Revelation

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *