Brann

Categories H bok

“Hun unslapp flammene – men sårene fra en slik Brann er det umulig å flykte fra”

 

Tittel: Brann

 

Forfatter: Ted Dekker & Erin Healy

 

Innhold: Janeal må ta et splittende valg midt i en brann. Redde seg selv, eller risikere alt for å redde sin venninne. Det øyelikket forandrer Janeals fremtid for alltid. Boka har et godt og dypt buskap og variert, spennende språk.

 

Min Mening: Boka fenget fra første stund, og jeg liker virkelig måten Ted Dekker og Erin Healy klarer å fange meg akkurat der de vil ha meg; i skjæringspunktet mellom nysgjerrighet, forvirring og bange anelser. Anbefaler boka på det sterkeste for alle som liker spenning, og f.eks. boka “kyss” som er skrevet av de samme forfatterne.

 

Jeg vil gi boka karakteren 5. Fengende og spennende. Jeg ble sittende å lese i alle ledige stunder jeg hadde (pluss noen flere). 

 

Har du lest boka? Kunne du tenke deg å gjøre det?

1 kommentar

1 thought on “Brann

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *