16. IMPULSIV

Categories P Julekalender

Hver dag før jul skal jeg legge ut et ord, en sang og et bilde som betyr noe for meg…

Å være impulsiv er utrolig gøy! Ta avgjørelser på sparket. Leve i øyeblikket. Anbefaler alle å gjøre noe impulsivt i dag! Et eksempel er da jeg reiste til Tyskland på en dags varsel som leder for en haug med konfirmanter, eller i går, da jeg og og Sølvi-Oline brukte halve dagen til å ta mer eller mindre tilfeldige busser rundt i Rogaland (Har månedskort, så alt var gratis). Eller da jeg stod opp klokka 4, vekket Thomas, og gikk ut for å se soloppgangen sammen… Noen flere som har gjort noe impulsivt?

musicnodes
Steven Curtis Chapman: Something Crazy

 

1 kommentar

1 thought on “16. IMPULSIV

  1. Haha, så artig! 🙂
    Jeg elsker å være impulsiv, men har så dårlig fantasi at jeg aldri kommer på noe impulsivt å gjør, haha xD
    Men tok en busstur med en venninne til en random plass en gang, uten ordentlig klær eller noen plass å bo mens d var mer enn 10 minusgrader ute! Fant heldigvis en plass å være over natten, hvis ikke hadde vi vel dødd den natten xD
    Og en gang bestemte plutselig jeg og en venninne oss for å bade i elva i mars, også løp vi å gjorde det uten å tenke en gang 😛 kuldesjokk, jadda!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *