5.SNØ

Categories P Julekalender

Hver dag før jul skal jeg legge ut et ord, en sang og et bilde som betyr noe for meg…

Siden årets første snø kom i dag, ble det dagens ord. Selv om i dag var viet til eksamenlesing, kunne jeg ikke dy meg for å ta en tur ut i nysnøen, som allerede var omtrent 10cm. dyp da jeg våknet. Chessie var selvsagt med; hun elsker snø! Mens vi gikk snødde det plutselig store filler, og vi ble helt hvite. Skikkelig magisk!

Jeg liker egentlig snø! Det er bare konsekvensene jeg ikke liker: kaldt, vått, glatt… Akkurat i det det snør, er det helt herlig:) Gøy når snøen er kram også!

Resten av dagen har jeg brukt til å fyrt i ovenen, og lest tre kapittler i “Elevens verden.” Nå skal jeg snart lage meg Tacokake, og så får jeg besøk i kveld:)

Kos deg med denne sangen fra Downhere’s juleplate i vintermørket:)

musicnodes
Downhere: Christmas In Our Hearts

3 kommentarer

3 thoughts on “5.SNØ

  1. Så fint bilde! 🙂
    jeg også liker snøen, så lenge det ikke er slaps eller veeeldig glatt 🙂 Men jeg liker best snøen helt “tørr”, for da blir man ikke så våt.. Er ikke så mye ute å leker å snøen, så kram snø får jeg lite bruk for, hehe:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *