1. GLEDE

Categories P Julekalender

Hver dag før jul skal jeg legge ut et ord, en sang og et bilde som betyr noe for meg…

Dagens Ord er GLEDE.

Jeg valgte ordet glede fordi det er veldig viktig for meg. Et ord jeg ønsker at skal gå igjen i livet mitt. Et ord som går igjen i livet mitt, stort sett. Å være glad handler mange ganger om en innstilling. Jeg kan sutre over at jeg må ta fire timer buss hver dag, eller jeg kan glede meg over at jeg har fire timer hver dag til å lese pensum, uten å bruke fritida.

Å glede seg er ikke alltid enkelt, og det er heller ikke alltid mulig, men en positiv innstilling gjør at en gleder seg mye oftere enn ellers.

Jeg har så mye å være glad for! Venner som er glad for at de har meg, en kjæreste som elsker meg, alt jeg trenger av materielle ting. Takker Gud, for alt det fantastiske og spennende jeg får drive med, og for at Han elsker meg!

 Jars Of Clay – Overjoyed

Jeg liker dette bildet! De sprelske bølgene gjør meg rett og slett glad (prøver å holde en rød tråd mellom bilder, sang og ord). Fyrte det inn til bakgrunn på pc’en i dag.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “1. GLEDE

  1. sv: Haha, ikke alle som er like glad i den, nei. Jeg liker den som regel best akkurat når den kommer, også blir jeg drittlei etterhvert xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *