Tre dager til

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Torsdag, Fredag og Mandag er de ter siste dagene med vanlig undervisning før jul. Det betyr at jeg er tre dager og to eksamener fra juleferie! Det både skremmer meg (med tanke på eksamen) og gleder meg STORT. Er skikkelig klar for jula med gleden over snøen, den friske lufta, lysene, luktene, gavene som skal handles inn, gavene jeg får, god tid med venner, kjæreste og familie. Jeg gleder meg, rett og slett!

Jeg føler at det er mange som er på vei inn i en liten vinter-depresjon (jeg leser om det på venners blogger osv), men jeg er ikke der. Kanskje det kommer i januar når julelysene fjernes, hvem vet. Nå er jeg i hvert fall lykkelig, og har masse å glede meg til fremover! Håper virkelig at alle dere som har det vanskelig for tida får ordnet det. Ikke slutt å tenke positivt, hjelpe andre, og fortsett for all del å håpe! I kveld ber jeg for dere.

1 kommentar

1 thought on “Tre dager til

  1. for et nydelig bilde 🙂 ja, vinteren kan bli ganske lang, og selv er jeg ikke spesielt begeistret for kulde, men jeg finner denne årstiden vakker likevel.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *