Skillet-konsert!

Categories O interessa

 

 

UTEN TVIL den heftigste konserten jeg har vert på. Det suste i ørene hele resten av kvelden! Nå som jeg endelig har tatt  igjen søvnmangelen (tenk å ha en konsert på en søndag kveld!) og sluttet å si “HÆ?” hele tiden, må omsider konserten ut på bloggen!

Det er utrolig hvordan sanger som jeg har hørt 10 ganger før, plutselig gir mening. Men dette har jeg skrevet om før. Tror bare jeg legger ut noen av mine nye Skillet-favoritter!

Det første bildet er tatt av Thomas, de andre av meg. Anbefaler virkelig å ta en kikk på bloggen hans: masse flotte bilder fra bl.a. denne konserten.
 

Skillet – The Last Night

 Denne sangen ble ekstremt sterk for meg under konserten. Liker den kjempegodt nå, men tror nesten ikke jeg hadde hørt den før…

 

Skillet – Forgiven

Elsker melodien på denne her! Også er jo teksten også helt fantastisk:)

 

Skillet – Lucy

Er så nyskjerrig på hvem Lucy egentlig er? Hva er det som har skjedd med henne? Hva er det sangeren angrer så på?

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Skillet-konsert!

  1. ganske fin blogg du har der eg og noen venner har og ein blogg vi deler på den heter julieainanatalie.blogg.no eg er ho med lyst hår julie er den med brunt hår og nataleie er den saom ikkje liker og blogge lengre )-:
    men bloggen din er kjempe fin
    hilsen Aina

  2. Hørte Skillet for første gang i går da jeg så det var noen andre som skrev om konserten. Jeg hørte på ett par låter, likte det jeg hørte, bestemte meg for å sjekke ut bandet. Så nå i kveld skal jeg høre igjennom de fleste platene de har gitt ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *