En spesiell Adventskalender.

Categories P Julekalender

Adventskalenderen her på bloggen i fjord var flere innlegg om gode venner. Det fristet litt til gjentagelse, for det var så mange jeg ikke fikk skrevet om! Men det har jeg nå bestemt meg for å velge bort. Du kan lese fjordårets innlegg under kategorien “Interesser

I Årets julekalender skal jeg benytte meg av flere forskjellige ord som jeg liker. Et eksempel er ordet glede. Nøyaktig hva jeg skal gjøre med hvert av de 24 ordene gjenstår å se, men nå tenkte jeg at jeg skulle åpne for ordforslag. Skriv ditt forslag i kommentarfeltet! Det er ikke sikkert at jeg bruker ditt ord i kalenderen min, men hvis jeg gjør det skal jeg linke til bloggen din om du vil:)

Noen andre som har en litt annerledes Julekalender?

Foto: Thomas E. Støle.

4 kommentarer

4 thoughts on “En spesiell Adventskalender.

  1. for en herlig idé, jeg har ikke hatt noen tanker om adventskalender ennå, men jeg synes kalenderen din høres helt magisk ut, og ordet glede er en kjempebra begynnelse, ja 🙂 glede er et av de fineste ordene jeg vet.

  2. Jag har haft en julig kalender, om förberedelser och julsaker, förra året berättade jag om min Thailandsresaeftersom jag kom hem 1 december. I år vet jag inte helt ännu, funderar fremdeles.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *