Rom

Categories H bok

 

“Hva ville du finne dersom du spaserte inn i rommene i sjelen din? En mann er i ferd med å finne det ut.”  

Tittel: Rom

 

Forfatter: James L. Rubart

 

Innhold: I begynnelsen av boka arver Micah et digert hus ved havet av sin døde grandonkel. Han forstår ikke hvorfor huset må ligge på det ene stedet som han både elsker og hater. Etterhvert viser det seg at huset er mye mer enn et vanlig hus. Det hele bygger seg opp til at Micah blir nødt til å ta noen vanskelige valg.

 

Min Mening: Elsket boka! Utrolig mye spenning og mystikk. Boka er full av gode tema, og holdt meg fengslet fra første kapittel. Jeg liker også at vi får svar på mesteparten av alle de merkelige hendelsene i slutten av boka. Den er skrevet på en enkel og spennende måte som pirrer nysgjerrigheten. Det mystiske og fantasifulle har hele tiden en dypere og reell mening. Den har alt: Spenning, mystikk, romantikk, og tar opp mange viktige tema i tilknyttning til Gud og livet med Jesus.

 

Jeg vil gi boka karakteren 6! Spennende og oppbyggende!

 Koste meg med å lese den, men den forsvant jammen på to dager!

 

Har du lest boka? Kunne du tenke deg å gjøre det?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *