Et kort innlegg om hverdag og hunderomantikk.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

For at ikke bloggen skal dø helt ut mens jeg er i praksis, kan jeg jo fortelle deg at jeg har det helt supert, at jeg var på et koselig besøk i går, og vise deg noen bilder av Chessie, hunden min. Hun fikk besøk her en dag av frieren sin. Nå var hun endelig ferdig med løpetida, så vi lot dem like godt leke litt utenfor. (Han hadde allerede stukket av, og Chessie gjør ikke slikt, så det passet fint at hun oppholdt ham til eieren kom for å hente ham)

Her hadde chessie nettop tatt seg en tur nedi elva. Derfor ser hun så rufsete ut;)

Så Søte^^

1 kommentar

1 thought on “Et kort innlegg om hverdag og hunderomantikk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *