Shopping og Fotoshoot

Categories E Natur og Turer

To av bloggverdens tilsynelatende mest populære overskrifts-ord i en overskrift! Utrolig kjedelig!

I går var jeg på tur med gutten min og Yvonne! Fikk handlet meg ny PC (Lykke!), og litt småtting. Var på Forus og Kvadrat, og på veien hjem tok vi en stopp på Jæren for å ta bilder!

Nå sitter jeg å skriver på min nye, herlig raske pc. Har tilbrakt dagen med Monica (og pc’en). Kos! Dessuten var i dag starten på Kjærlighetsuka her i Sokndal! Blir kos med rosenes dag, rød dag, osv. Alle dagene har sånne koselige tema.

Det kommer en del bilder senere, men propper ikke alt i ett innlegg…

Jeg har hatt en flott helg!

Hva har du brukt den til?

2 kommentarer

2 thoughts on “Shopping og Fotoshoot

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *