Noe viktig!

Categories K Blogg

Som nevnt har det regnet litt i det siste. Bildene under er et jorde. Ikke en innsjø.(Tatt gjennom bussvindu, so don’t mind the poor quality) (Det nederste er tatt i en hage)…

 

Men det var ikke dette som var så viktig.

Det jeg ville fortelle dere alle er at jeg aldri har lest så mye i bibelen som jeg gjør nå.  

Ikke at det er himmla mye, men det er mer enn jeg gjorde før. Det øker liksom bare på! Dette reulterer i at jeg også er mer sikker i troen enn jeg noensinne har vert. Jeg vet Hva jeg tror på, og Hvorfor. Jeg kan svare på spørsmål, og reflektere over ting selv. Jeg opplever at Gud bruker meg, gjennom bibelen rett som det er! Eksempler i bibelen er flotte å følge, og man finner jo svaret på det meste! Mitt råd er: Les mer i bibelen! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Noe viktig!

  1. Helt den samme historien som min! Jeg var født med Kristus i mitt hjerte, og har alltid prøvd å leve etter Guds ord. Men jeg har også begynt virkelig og lese mye i Bibelen min, og leser også veldig mange bibel værs/historier fra nettet gjennom Adventister.
    Hele min hverdag dreier seg kun om være den beste for vår Far nå, alltid villet det, men jeg har blitt utrolig forbedret nå med hans styrke og hjelp !
    Jeg prøver og forandre ting som ikke er helt godt, og vår Far har hjulpet meg helt og holdent!
    En mye bedre hverdag med Bibelen spør du meg 🙂 Jeg som deg anbefaler virkelig og lese Bibelen. Leter man etter ekte kjærlighet, så finner man det i Bibelen 😉
    Jeg opplever også at Gud bruker meg gjennom Bibelen, og jeg erfarer det som en fantastisk opplevelse. Vår Gud er god, han er den beste vi har. Han er ALLTID der for meg, deg og alle!
    Kjempe fint at du skrev om dette ❤
    Stor hilsen fra Cecilie RA

  2. Cecilie: Så bra, er alltid kjekt å treffe nye “søsken”:) Hvordan er det å være adventist? (I forhold til den lutheranske kirken, siden alle vet litt om den, og kanskje i forhold til å være pinsevenn, hvis du kan uttale deg om det(Jeg er pinsevenn))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *