En vellykket kveld

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En vellykket kveld er gjennomført! Gode venner og pizza slår aldri feil! Dessuten er det så herlig å se hvor glad Gutten min ble da han fikk lappen igjen! Det er som om han endelig er i sitt rette element…

Imorgen blir en spennende dag, for da skal jeg på musikal og på ungdomsmøte:) Livet som meg er herlig! Skulle bare ønske jeg kunne ha mere tid til å få gjort alt jeg ville, truffet alle vennene som jeg ikke klarer å holde kontakten med. Jo eldre jeg blir, jo flere venner har jeg å holde styr på. Ikke barebare! (dette ble litt løse tanker, men)

 

Mål og mening 

Jeg tenkte litt på dette med et mål her en dag. Hva er ditt mål med livet?

Tenk deg at du døde av alderdom. Hva slags liv ville du ha sett tilbake på? Hva måtte vært der for at du skulle ha vert fornøyd med det du fikk se?

 Mitt svar på dette spørsmålet er egentlig at jeg ville ha vert fornøyd om jeg hadde gjort en forskjell. Jeg trenger ikke å bli husket i verdenshistorien, men bare det å bety noe godt for noen. At mitt liv gjorde noen andres liv bedre. Det hadde vert det viktigste! Dessuten ville jeg nok sett på mulighetene jeg fikk, og valgene jeg tok. Bruker jeg alt potensialet jeg har?

 

Hvilke ting ønsker du å se tilbake på (dersom vi altså kan se tilbake etter dette livet…)? 

 

Er ikke helt fornøyd med dette bildet lenger, men det er allikevel noe med det… Liker Glitter! <3

2 kommentarer

2 thoughts on “En vellykket kveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *