Kyss

Categories H bok

– Hun stjeler mer enn ditt hjerte.

Har blitt en del bok-anbefalinger i det siste, rett og slett fordi jeg har lest mye. Men er det en bok du skal lese de neste månedene, så anbefaler jeg virkelig denne!  

 

Tittel: Kyss

Forfatter: Ted Dekker og Erin Healy

Innhold: Shauna våkner opp fra komaen, og har ingen minner fra de siste seks månedene. Hun har til og med glemt kjæresten sin! På toppen av alle disse problemene blir  hun klandret for ulykken som skadet henne, og forkrøplet  den kjære broren hennes. Rundt Shauna svirrer løgnene som fluer rundt et kadaver, og hviskende stemmer diskuterer om de fortsatt skal la henne leve. Hva om hun husker?

Min Mening: Absolutt en fantastisk bok! Jeg var fengslet fra første setning. All mystikken og hintene gjør romanen kjempespennende og nervepirrende. Hovedtema viser seg i spørsmål som “Er det bedre å dø for sannheten, enn å leve med en løgn?” “Hvordan forholder man seg til en fortid så mørk at den holder på å ete deg opp?”

Jeg vil gi boka karakteren 6. Den hadde alt: Godt språk, superspennende handling, godt budskap, og et personregister som huskes.

Jeg anbefaler boka på det sterkeste for alle! 

Lyst til å lese boka?

1 kommentar

1 thought on “Kyss

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *