Never fails…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg stikker innom bloggen nå, istedet for å lese min superspennende bok, for å dele noen flotte ting med dere!

Først har vi en sang. Den har en utrolig rørende tekst som rett og slett har festet seg fra møtet på moi på lørdag. Hør den! Den handler om en som synger til Gud om hvordan Guds kjærlighet er evig og ufeilbarlig. Alle mannens feil og mangler blir betydningsløse når Guds Kjærlighet gjennomtrenger ham.

Jesus Culture – Your love never fails 

“Nothing can separate
Even if I ran away
Your love never fails

I know I still make mistakes
But You have new mercies for me everyday
Your love never fails”


 

 

Det andre jeg vil dele er et bibelvers som jeg har fått god bruk for i det siste. Utrolig hvilken trygghet, målrettethet og styrke jeg får av det!

  Alt makter jeg i ham som gjør meg sterk. Fil.4.13.


 

 

Hva betyr dette for deg? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *