Jeg gleder meg til i morgen, nå! Selv om jeg skal opp klokka 5… Gleder meg til min første skikkelige skoledag på UiS. Gleder meg til å ha min første mattetime. Gleder meg til og med til å ta bussen med Sølvi-Oline, og til å treffe de jeg har blitt kjent med på skolen i forrige uke.

Gleder meg til denne uka fordi vi skal starte opp Cellegruppa (eller Jesusgruppa om du vil) som jeg er leder for! Har gledet meg til det lenge! Jeg gleder meg til å ha fri på tirsdag, og jeg gleder meg på mamma sine vegne, som skal reise til Nederland på onsdag. Det er første gang hun er utenlands på over 20 år! Gleder meg også til å treffe noen venner denne uka som jeg ikke har snakket med på en stund.

Gleder meg selvsagt også til året. Til alle de romantiske tingene jeg og gutten min skal gjøre. Til alle koselige kvelder med venner, og alle kalde, glade snødager om vinteren.  Gleder meg til alt jeg skal lære på skolen, og til å være ferdig med semesteret.

Jeg har masse å se frem til!

Hva gleder du deg til?

God natt, godtfolk!

1 kommentar

1 thought on “Gleder meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *