Litt trist – litt glad – litt bilder!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er jeg i litt sånn mellom-humør. Er litt frustrert og lei meg. Litt såret. Samtidig er jeg litt glad. Litt forventningsfull. Det er vel bare sånn det går når Gud har en finger med i spillet; han snur alt det negative på hodet, og viser de bedre sidene ved saken. Han viser meg potensialet som er usynlig.

Troen er et pant på det vi håper, et bevis for det vi ikke ser.  Hebr.11.1.

Jeg våkner nok opp i morgen, og det gode humøret er tilbake for fullt. Da kan jeg prøve å fortelle dere litt mer om skolen og folkene jeg har truffet der:) I kveld nøyer jeg meg med å legge ut noen bilder jeg har tatt i det siste.

Ble litt fuglebilder den dagen jeg ventet på bussen (les om det her) Ble ganske fornøyd med et par. Må virkelig si at jeg elsker å ta bilder av dyr!

Dette var kanskje ikke det flotteste og mest vellykkede blomsterbildet (mer et simpelt knipse-bilde), men elsker disse hawaiirosene! En utrolig vakker blomst!

På  hytteturen ble det en god gjeng med øyestikker-bilder. Somsagt er det å ta bilder av dyr en lidenskap for meg. Disse to turtelduene landet på genseren til Thomas mens vi rodde over vannet på veien hjem… Skikkelig fine farger på dem!

Dette er nok en slags metallnymfe, men jeg har ikke blitt helt klok på alle de forskjellige øyestikker-typene enda… De er så facinerende vakre på nært hold!

Til slutt nok et øyestikker-bilde. Denne satt å pusset seg ganske-så bekymringsløst på hodet mens jeg fotograferte. Kom derfor ganske så nær, og det var jo toppers! Begynner å bli skikkelig sugen på ei makro-linse, men det får bli etter at jeg har betalt tilbake alt jeg skylder sparekontoen min…

Hva synes du om bildene?

Har du noen gang opplevd hvordan et problem minsker med en gang du deler det med Gud eller noen andre?

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt trist – litt glad – litt bilder!

  1. for noen utrolig vakre og magiske bilder du tar, det av øyestikkeren var helt fantastisk, og hm, litt nifst, det av blomsten elsket jeg.
    ja, jeg har absolutt erfart at det å dele noe med andre hjelper, idag morges for eksempel hadde jeg hatt en veldig ubehagelig drøm og jeg våknet opp full av tårer som begynte å renne med en gang. men etter at jeg hadde delt drømmen med ham, og vi hadde sett på dens symbolisme, var det ikke fullt så ille lenger, alt har en mening, et budskap, spesielt i drømmeriket.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *