Romantikk i flott natur

Categories E Natur og Turer

På den allerede nevnte hytteturen stod jeg og Thomas opp relativt tidlig. Bestemte oss for å gå en morgentur. Vi gikk ikke langt, men tok noen bilder og nøyt livet rundt hytta. Sola skinner i ansiktet, det er varmt. Det yrer av liv; fargerike øyestikkere flyr omkring i gresset. Det lukter sommer overalt. Lukten av gress og frisk morgenluft gjør meg glad og fri. Dette er noe av det beste; sitte inntill sin kjære i Guds frie natur på sitt beste!



3 kommentarer

3 thoughts on “Romantikk i flott natur

  1. Kos 😀 elske morgen blogg inlegge ditt 😀 det e så “levande” varfal når du står opp tidlig berre får å nyda naturen 😀 just love it.. have a nice day 😀

  2. Vivian Røynestad: Åh, du e koselig! Føle meg velldi levane når eg klare å karra meg opp dei mårenan au! Ønske deg au ein fine kveld, å ei herlige helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *