Ikke en brakende suksess

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Etter første skoledag er jeg egentlig bare utslitt. Selve dagen var helt ok, men før og etter var det et par drawbacks…

Først våknet jeg med tett nese, og verkende hode. Syk. Dette gikk imidlertid ganske greit til den siste timen; da måtte jeg trekke frem snørr-papiret omtrent hvert femte minutt: litt flaut. De værste problemene kom da jeg skulle hjem. Først masse stress for å rekke bussen. Bussen kom ikke, så jeg tok en buss til Sandnes, for å deretter komme meg videre. Denne bussen kom heller ikke, og jeg begynte å bli ganske frustrert i den stekende sola, nesten tom for snytepapir… Jeg tok sikte for toget, men det hadde nettopp gått, og jeg måtte vente en time. Heldigivs kom endelig bussen, over en halvtime for sent. Jeg hoppet på, og kom meg rett hjem.

Ble utrolig sliten av alt dette styret, spesielt når jeg var syk. Men har også lært noe i dag: Jeg burde ha slappet mer av. Jeg stresset mye unødvendig, og brukte mye krefter på det. Jeg visste jo hele tiden at jeg ville komme meg hjem, en vel eller den andre, men klarte ikke la være å stresse. Håper jeg kan innse det litt tidligere neste gang, så jeg slipper å bruke så mange krefter på ting jeg ikke kan gjøre noe med.

Er sliten. og i litt dårlig humør, så dette innlegget kan muligens ha en litt negatv tone over seg;) Men universitetet var egentlig TOPP!



2 kommentarer

2 thoughts on “Ikke en brakende suksess

  1. Malvine: Ble bedre i dag:) Er fremdeles syk, men ble i hvert fall kjent med enda ei koselig jente som skal gå i klassen min! Bussen fikk jeg heller ikke noe problemer med, så alt gikk bra;)
    Fikk du den dere jobben på statoil? (eller hvordan det nå var)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *