I followed the Magical Mist

Categories E Natur og Turer

Våknet av en eller annen grunn tidlig i dag, og før halv 7 var jeg dermed ute på morgentur med Chessie. Sola skinte helt nydelig på tåka som lå i dalen, og fikk den til å skinne som flytende gull eller solskinn! Fantastisk! Siden dette tok oppmerksomheten min litt fulgte jeg den skinnende vakre tåka, og havnet ved badeplassen Linepollen. På veien dit tok utsikten nesten pusten fra meg! Var så glad for at jeg hadde med meg kamera… Tror jeg bare viser deg bildene; det sies at de sier mer enn tusen ord.

Jeg er så glad for at jeg karret meg opp av den varme gode senga denne morgenen! Tenk alt jeg kunne ha gått glipp av!

Pleier du å følge inmpulsive innskytelser?

Angrer du noen ganger på at du gjorde/ikke gjorde det?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *