Flott dag med Caroline!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Har kost meg stort i dag! Etter jobb kom Caroline, som jeg var med på Hedmarktoppen, på besøk til meg. Vi var på en badetur i altfor iskaldt vann, og tok oss deretter litt sightseeing på Haua. Blandt annet rugget vi på Europast største ruggestein! (En kjempestor stein som ligger sånn til at det går an å rikke på den)

Etterpå så vi filmen I am David. Den er utrolig bra! Koste oss dessuten med både Taco og skogsbærpai. Må nesten legge ut oppskriften på den superenkle (jukse-)paien senere! 

Er så hyggelig å finne på ting med venner, og jeg elsker ferie! Herlig med all fritida:D Det blir greit å begynne på hverdagen også, men ferie er virkelig tingen!  

  Ble litt sånn “jeg har gjort ditt og datt” i dag, men hadde ikke med kamera noensteder, og har ikke lagt inn noen bilder fra de siste dagene enda;) Er travelt med både jobbing og venner! Blogging blir nedprioritert!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *