Effektiv dag med galmannskjøring, gjensyn med gamle venner, og koselig muffinskakebaking…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Har hatt nok en hyggelig dag! Føler jeg er SÅ effektiv nå! Får tid til å treffe masse forskjellige folk selv om jeg jobber innimellom! 

I dag var det pause i jobbingen. Jeg reiste til Sandnes, men min kjære som veiviser. Og godt var det, for vi har vel fastslått nå at jeg ikke eier retningssans. Kjøre bil og finne veien må være to av mine aller svakeste sider, og sammen er det en fare for at dette kan bli ganske katastrofalt. Da er det godt å ha en kjæreste som kan komme med gode råd som “BREMS!” eller “Venstre i rundkjørigen her. NEI! Neste Venstre!”  Haha, kan ikke annet enn å le av meg selv…

I Sandes fikk jeg fiksa masse bra! 18-270mm objktivet mitt ble levert til reperasjon. Jeg fikk kjøpt meg to kjoler for til sammen 160 kroner på vei tilbake fra do. Vi hentet en haug med planter for mamma på Folkvord Hagesenter. Etter all denne intense effektiviteten var det på tide med det opprinnelige målet med turen: Treffe Nina! Har ikke sett Nina siden 18-årsdagen min, tror jeg. Blir så skjelden at jeg treffer mine gamle ungdomskolevenner som har flyttet … Det er utrolig herlig å få tatt kontakt igjen, og skulle bare ønske jeg kunne klare å holde kontakten med alle! Jeg, Nina, og kjærestene våre surret litt rundt i Sandnes, spiste kebab, surret litt mer, og fikk “catcha opp.” Koselig!

Da vi var tilbake på gode gamle Haua skulle en tro det var nok opplevelser for en vakker dag, men neida! Da hadde jeg middagsbesøk av Maimona og Thomas, og senere kom også Ida Therese og laget Muffinskake med oss! Anbefales! (skriver inn oppskriften ved en senere anledning). Mye latter og kos før jeg trøtt kom meg i seng…

Putter inn et random bilde, siden jeg føler at jeg bør, men ikke har lagt inn dagens enda…

 



 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *