Prinsessen og Frosken på blåbærtur

Categories E Natur og Turer

Når jeg sier prinsessen og frosken på blåbærtur, så mente jeg egentlig Prinsessen og frosken og Meg! Jeg og Yvonne var på blåbærtur her på tirsdag. Helt i begynnelsen av turen fant vi en frosk!

Det som var så utrolig gøy og facinerende med denne frosken var at den Mjaua! Eller Peip… Den laget en utrolig søt liten lyd som kunne forveksles med et slags kattepip, eller kanskje en mus! Noe sånt har jeg aldri sett, men det var så søtt! Yvonne synes også lyden var søt, noe som resulterte i utrykket du ser på bilde 3. Søteste smilet ever! Jada, alt er supersøtt i dag! 

Forresten! Må bare nevne noe så kult som at vi var på blåbærtur i blåfjell:D Awesome😀 Her kommer bildene i fra turen. Bildene i kollasjen har Yvonne tatt…



 I dag skal jeg til Sandes en tur å treffe ei gammel venninne! Det blir supert! Har med meg min kjære, så det er også fare for at vi tar en date på byen i dag:)

3 kommentarer

3 thoughts on “Prinsessen og Frosken på blåbærtur

  1. Åh! Så lekre bilder! Litt høststemning, men sååå nydelig! Jeg har bevisst unngått å ta bilder av lyng, stikker hodet i sanden og leker at det er sommer enda! Men dette var så lekkert at jeg plutselig så at høsten også kan være lekker! Thanx!!

  2. Minhvitevilla: Hehe, sant.. men det er ikke helt høst enda! Holder med deg i å tviholde fast i sommeren til det ikke lenger er tvil om at høsten er her. Håper virkelig vi får noen sommerdager til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *