Deltakere: Charlotte, Caroline, Henriette, Monica, Sølvi-Oline og meg.

Meny: Hjemmelaget is med marengs og litt snacks utenom.

Hadde tenkt på det en stund, at jeg måtte få til en DUALIG Jentekveld før ferien var slutt og alle flytter avsted igjen. Overraskende nok fant vi faktisk en tid som passet for alle jeg spurte! Ikke dårlig!

Jeg serverte hjemmelaget is og marengs, som jeg har lagt ut oppskriften på før. Denne gangen byttet jeg ut jordbærene, og laget en is med skogsbær (selvplukkede blåbær, bringebær, markjordbær og litt rips) og en med sjokolade (litt nesquick-pulver). Førstnevnte ble kjempegod! Sjokoladeisen må nok perfeksjoneres ved en senere anledning:P

 

Det var en utrolig herlig gjeng å ha på besøk! Fikk også testet ut grønnsakskutteren litt bedre! Fine gulerøtter er så mye gøyere å spise! (se bildet av meg øverst til venstre)

Til slutt ble jeg og Sølvi-Oline sittende å prate lenge om altmulig. Det er så godt med sånne samtaler! Og sånne venner! Jeg blir rett og slett glad av å tenke på det! Gleder meg til å få se ekstra mye til Sølvi-Oline det neste året, når vi både går på skole sammen og skal lede en Jesusgruppe sammen…

Håper dere blogglesere har noen slike flotte venner!

1 kommentar

1 thought on “Girls Night!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *