Har hatt en God Kveld!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er jeg så glad! Har tilbrakt de to siste dagene med skikkelig gode venner, og med min kjære. Det er nå jeg kjenner at det er Godt å være hjemme. Ikke på grunn av stedet, men alle folkene jeg er så glad i! Gleder meg masse både til de neste dagene, og til det kommende året som vil bringe mye nytt (og litt skremmende) inn i livet mitt. 

Takk Gud for alle de gode vennene jeg har!

 



Bildene er noen gamle arkiv-bilder jeg rotet frem:) Har ikke fått lagt inn noen nye nu;) 

Har du hatt noen fine dager? 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Har hatt en God Kveld!

  1. så fine bilder 🙂 det er ofte jeg tar frem litt gamlere bilder som jeg har tatt og kikker på dem, jeg er veldig glad i å mimre, og bildene tar meg alltid rett tilbake til de fine stedene jeg har vært, er så flott synes jeg at vi kan ta med oss suvenirer fra livets reise på den måten, ved å forevige de mest magiske øyeblikkene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *