Oppskrift på Heklede Sopper

Categories A Hobby

Heklesoppene var ganske moro å lage! Det ser litt avansert ut med en gang (synes jeg) men når en tar det et skritt av gangen er det helt topp! Oppskriften fant jeg  hos Tusindfryd. Den er på dansk, men det er like forkortelser, så den er grei å forstå. Er ikke helt fornøyd mde prikkene jeg sydde på etterpå, men liker best versjonen til høyre…Er det noen måte jeg kunne ha heklet dem på? Her er resultatene mine foreløpig:


Si ifra hvis det er noe du ikke får til!
 

3 kommentarer

3 thoughts on “Oppskrift på Heklede Sopper

  1. Jeg liker alt man kan finne i naturen. Så moro når mennesker klarer å immitere vekster, med ull og stoff^^ Du er flink! Ha en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *