Noe Ingrid ikke har gjort før!

Categories A Hobby

– Men nå gjør hun det hele tiden!

Den nyeste hobbyen til Ingrid er  å hekle! Jeg har tenkt på det flere ganger; “Jeg som strikker så mye burde jo kunne hekle…” Men det har bare ikke blitt. Så, på onsdag lærte bestemor meg litt av basicen. Etter å ha knortet sammen et par små blomster var jeg klar! Jeg laget meg en engel! Det gikk ganske greit, og noen timer senere hadde jeg laget enda en:)

Jeg brukte bare restegarn. Noe tynnere garn hadde sikkert blitt finere. Jeg hadde ikke noen oppskrift, men tok det på frihånd etter en engel jeg har sett før:) Englene er ca.10cm høye.

Nå har jeg begynt på et annet hekleprosjekt som også er kjempegøy! Vent å se!

Nå er jeg spent på hva du synes!

Og er det noen flere der ute som kan hekle? Jeg ser det så skjelden!

1 kommentar

1 thought on “Noe Ingrid ikke har gjort før!

  1. Så fine de va 😀
    Eg kan heller ikkje hekle bare strikka, men vil lære har bare ikkje kommet så langt enda hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *