Oppskrift på Heklede Cupcakes

Categories A Hobby

Ha allerede nevnt at jeg har begynt å hekle. Tenkte jeg skulle presentere hver av hekle- oppskriftene litt bedre. Her er mitt hekle-prosjekt nr. 2 EVER! Noen utrolig søte muffins:)

Jeg fant oppskriften på bloggen LilleHottentott. Merk deg at hun skriver at oppskriften er beregnet til privat bruk, og muffinsene du lager er ikke lov å selge! 

Jeg synes oppskriften er godt forklart (jeg klarte det jo!), og bra illustrert med bilder. Anbefaler den virkelig! Kjempesøte, og de kan brukes til nåleputer om du vil. Her er i hvert fall resultatet mitt:

 
Etter disse to første muffinsene fikk jeg blod på tann, og skaffet meg bommullsgarn i riktige farger (det andre var bare rester etter jeg hadde strikket sokker.)

1 kommentar

1 thought on “Oppskrift på Heklede Cupcakes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *