Hedmarktoppen – Hamartur og Møter med Skaperen

Categories G Reise og ferie

Den tredje dagen på Hedmarktoppen (16.juli 2011) våknet vi begge glade og uthvilte. Vi drøyet litt på rommet før morgenmøtet som bestod av deilig lovsang. 

Etter møtet var det tid for ByKampen! Fylkene konkurrerte med hverandre i forskjellige grener… 

 

 

Siden verken jeg eller Caroline var med, tok vi like godt en tur til Hamar. Det var et stykke å gå! Men vi gikk på, og kom frem. På Hamar spiste vi pizza, og vandret i de fine gatene. Gikk tilbake til Hedmarktoppen i noe som måtte være godt over 20 grader og strålende sol. Ikke verst! 

 

 

 

På møtet ble vinneren av ByKampen kåret, og det ble Rogaland! Kjekt å være fra det vinnende fylket, men dumt jeg ikke kjente noen av de som deltok 😉

Det Stephan Christian som talte! Han er jo bare helt Awesome:) Snakker på en så morsom måte at jeg ler like mye som jeg lærer! Han hadde tretten punkter som er viktige for å få en sterk ungdomstid. Han rakk ikke alle på en dag, men hadde halvparten av talen i dag. Det var masse bra poenger og bibelvers, men for mye til å skrive i dette innlegget. 

Forbønnen etter møtet tok helt av! Det var ikke plass til alle som ville gå frem! Folk ble berørt av Gud på alle kanter! Jeg nøt å være i atmosfæren hvor Den Hellige Ånd virket så synlig. Tiden fløy av sted, og ingen ville egentlig avslutte.  

 

Vi var på lovsangskonsert med Andrew Ehenzeller! Det var topp! Han var kjempeflink. Litt dumt at jeg ikke kunne noe serlig av sangene, men en har jeg falt pladask for: Hope! På Spotify: Andrew Ehrenzeller – Hope  

Det var omtrent nå at Caroline gikk på date med Håkon i måneskinnet. Jeg gikk opp på rommet og koste meg med å lese i bibelen. Jeg merker at det blir mer og mer spennende! Noen ganger tar jeg meg selv i å ønske at jeg kunne lese litt snart! Deilig å ha ro og tid til slikt også:)

Caroline kom tilbake til nattlovsangen (litt over ett), og vi var der en stund uttpå kvelden. Nydelig!

2 kommentarer

2 thoughts on “Hedmarktoppen – Hamartur og Møter med Skaperen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *