Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om mitt hjemsted. Jeg bor på Haua. Det er en flott plass fordi det er akkurat passelig øde. Det er passelig mange folk til at man kjenner en del, men allikevel har noen som en kan bli kjent med. Det som også er kjempeviktig for meg er at det er så masse fin natur i nærheten!

Jeg bor oppå Urdals Planteskole som mamma driver. Grete Urdal. Dette har selvsagt preget min oppvekst, selv om jeg ikke har bodd her hele barndommen. Vi bor rett ved ei elv, og har to jorder (med frukt og bær), et jorde med planter som selges, og et stort hagesenter med alle mulige vekster. Vi har også en hagedam, og masse koselig! Eller vi har to hagedammer. Den minste med gullfisker ser du på det nederste bildet, og muren du ser bak benken på det samme bildet er en del av den store, nye dammen med Koi-fisker i. Det er herlig å bo på et sted med så mye plass, og med så mye fint rett nedi hagen!

Det andre som er så greit med å bo oppå en butikk, er at jeg kan jobbe der! Jeg får så godt som arbeide når det passer for meg! (Venner med sjefen, og greier)…



1 kommentar

1 thought on “Mitt hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *