Gjør noe fint! (Pluss bl.a. bilde og konkurranse)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Da er jeg tilbake igjen fra Hedmarkstoppen! Har hatt det helt fantastisk, og sett mange mennesker bli berørt av Gud! Ligger Veeelig etter med bloggingen om alt jeg opplever, men det kommer etterhvert:) 

Livet er utrolig godt! Altfor godt til å kastes bort! Mitt råd er: Kos deg med det du har, og prøv å gjøre slik at andre også har litt mer å være glad for! 

 



Konkurranse: 

Tror jeg slenger ut en liten konkurranse, bare for morro skyld. Oppgaven er å finne på fine ting å gjøre for andre. Du kan velge en person du vil gjøre noe spesielt for, eller bare skrive en god gjerning som kan gjøres mot hvem som helst. (oppgaven er bare å foreslå noe, ikke egentlig å gjøre det). Fristen er neste søndag ( 24.juli.2011).

Premien:

Jo, altså: for det første får du gode ideer til hva du kan bruke tiden din på, og for det andre kan jeg jo skrive en anmeldelse av bloggen din på min blogg;) 

Håper du nyter dagene, om du har ferie eller ikke! 

1 kommentar

1 thought on “Gjør noe fint! (Pluss bl.a. bilde og konkurranse)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *