Team – Småkryp

Categories G Reise og ferie

Som tittelen antyder skal jeg legge ut noen bilder av småkryp. Men slapp av, de var ute, ikke i huset. (Den historien hører ungarnsturen til) 

Jeg elsker å ta biler av dyr! Det er utfordrende siden du ikke kan kontrollere dem. Siden det ikke alltid er tilstrekkelig med dyr å klipse bilder av, går jeg også mot insekter. De er jo faktisk veldig interessante! Og mye lettere å finne. Så her er noen bilder jeg tok av insekter og småkryp i Latvia: 


Jeg har faktisk en (foto-) sommerfuglsamling! Så nå har jeg skaffet meg noen nye eksemplarer!


Den frosken var knøttliten! Det er sandkornene du ser!


Firfislen var det også gøy å finne! Spennende med sånne dyr en ikke ser hver dag.

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Team – Småkryp

  1. Nina Merethe: Jeg har Tamron 18-270mm… Brukte også close-up filter 4x på noen av disse bildene. Men anbefaler ikke egentlig linsa(hvis du lurte). Har lyst til å kjøpe meg en med litt bedre kvalitet snart… Fordelen med denne er at den er en all-round-linse, men det går litt utover kvaliteten. Fokusen er heller ikke helt topp;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *