Da reiser jeg!

Categories G Reise og ferie

Om en time sitter jeg i bussen på vei mot Latvia! Les litt mer om turen her.

Har fremdeles ikke fått blogget om alt som skjer for tida, men det får vente. Vet ikke hvor mye internett det blir i Latvia, men det vil vise seg. Gleder meg enormt, og har store forventninger til turen!

For et par timer siden hadde vi et utsendelse-møte på Betania, og jeg ble så stolt over å se gjengen fremføre en del av det vi har øvd på i det siste. De var kjempeflinke! 

Gud er God, og det blir spennende å bli enda mer kjent med Ham i løpet av denne turen! 

 Bildene er av noen spennende stauder jeg fant i hagesenteret vårt:) Flotte, ikke sant?

 

Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler! Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn og lær dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende.» 

Matt.28.19-20  

2 kommentarer

2 thoughts on “Da reiser jeg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *