Hvorfor en blomsterbutikk hadde vert mye mer morro uten kunder.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg må bare ta en liten blogganbefaling først! Tegnehanne ligger på topplisten, så mange vet sikkert om henne, men jeg må bare si at innleggene hennes er førsteklasses hysteriske! Jeg ler alltid, og blir glad når hun legger ut et nytt innlegg (ja, litt sykt!). Etter å ha lest hele arkivet hennes for en tid siden har jeg nå begynt å tenke litt som tegnehanne. Jeg merker at jeg plutselig ser for meg hvordan tegnehanne hadde tegnet historier i mitt liv.  

Så dette innlegget (og kanskje flere kommende innlegg) er inspirert av tegnehanne. Det er ikke herming, men inspirasjon fordi jeg har egne historier, og egne tegninger. Det er bare litt av måten å gjøre det på som kommer fra henne. Det er heller ikke like bra på noen måte, men det er grenser for hvor mye tid jeg har til å tegne på pcen… (Ikke har jeg tegnebrett heller…)

Jeg arbeider i sommer i blomsterbutikken og hagesenteret til Mor. Urdals Planteskole! Der er det alltid masse å ta seg til, men til nå har jeg stått mye i kassen i år.

 

1 kommentar

1 thought on “Hvorfor en blomsterbutikk hadde vert mye mer morro uten kunder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *