Vil du se eksamensbesvarelsen min?

Categories A Hobby

Jeg fikk femmer på eksamen i visuelle kunstfag! yey:) Oppgaven var å lage to relieffer. De skulle være helt like i formen, men ha forskjellige farger som gjorde at de ble kontraster til hverandre. Jeg ble egentlig veldig fornøyd med oppgaven min, og det var sykt irriterende at jeg ikke kan få den før om et år… 

Vi kunne velge teknikk til dette bilder, og jeg brukte ark og limdotter. Jeg scannet inn tegningen min på pcen, og skrev ut 10 ark med det samme motivet på. Så klippet jeg ut, lag for lag, og limte dem oppå hverandre. Limdottene på 3-4 millimeter gjør at arkene får litt avstand. Dette skaper en flott dybdefølelse (noe av det viktigste i et relieff) Det som er lengst borte blir bakerst i bildet mitt. Det er vanskelig å se dybden på disse bildene, men det er meget tydelig i virkeligheten:)

Hva synes du? Og hvilken fargekombinasjon likte du best? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *