Mye stress= lite blogging. Men føler jeg kan skrive et lite gjennomarbeidet, halvrotete, og middels informativt oppdateringsinnlegg for dere! 

*Har vert på Curling! Skikkelig moro! 

*Leser Øya av Victoria Hislop (anmeldelse kommer når jeg er ferdig)

*Har fullført to av 4 eksamener. Er i gang med nr. 3, og mangler å komme opp i muntlig.

*Ble selvsagt syk midt i eksamenstidene (Fredag). Deretter har jeg hatt det travelt med alt mulig! Eksamen, Lovsangskveld, Curling, gjensyn av gode gamle venner, Boost og smykkelaging på Betania lørdags kveld, og en del småtting som tar tid. Nå har jeg endelig en dag til å slappe litt av, og forhåpentligvis komme til hektene igjen. Heldigvis har vi også fri på mandag!  

* Blir koselig å treffe en del av gjengen i kveld hos Monica! (Nei, jeg klarer ikke å sitte inne å være syk lenge av gangen…! Noen andre som har det problemet?)

Gleder meg sinnsykt til ferie: Mange, lange og varme dager uten skole blir ikke feil! 

Gleder meg til å kose meg med sommeren slik Chessie gjør det! Se så hun koser seg:


 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “For tiden…

  1. heisann;)
    jeg blir såååå glad over å se andre flotte mennesker som sprer det gode ordet om JESUS;) fortsett og gjør det;) keep it up.
    klem kinam, jg blogger også om jesus;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *