Drømmekjolen er virkelig!

Categories O interessa

Og den dukket opp i postkassen min! 

Gleder meg til å bruke den i bryllup i sommer:)

Den er også helt utrolig nydelig bak med korsett-knytting. Det vil si at den antagelig alltid kommer til å passe meg!(måtte stramme den nesten helt inn nå…) Skreddersydd, billig, nydelig! Det eneste problemet er at den er litt i lengste laget.. skal prøve å få lagt den opp noe. Følte meg kongelig da jeg hadde den på:)

Har ikke tatt noen skikkelige bilder med den, men måtte bare vise dere den nå! Så kommer heller noen flottere bilder etterhvert.



Betalte kun litt over 500kr for kjolen. Ingen frakt, og merkelig nok ingen toll! Bestilte den Her. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Drømmekjolen er virkelig!

  1. Så fin! ^^,
    Men er vel meningen du skal ha et sånn stort underskjørt med bøyle under? Da står den finere ut nede og vil ikke være like lang da 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *