Jeg er lykkelig!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En dag har sine opp- og nedturer. Men nå er jeg skikkelig fornøyd med dagen som har vert!

*Har fått veldig sansen for eksamensoppgaven vi holder på med i Visuelle kunstfag. Vi skal lage et relieff (søk det opp, da vel!). Den skal leveres i morgen…

*Nydelig vær, kombinert med nydelig folk og en nydelig tur gir helt smashings resultater for gleden min! 

*Jeg fikk pakke i posten i dag som jeg har ventet veldig på! (Innlegg med bilder kommer snarest!)

*Mistet mobilen, og ble egentlig ganske fortvilet (på den nevnte turen) Jeg måtte gå helt opp på fjellet igjen og lete, men fant ikke noe på turen opp. Var sliten og trett, men traff på tante på toppen. Hun og en venninne hjalp meg å lete på vei ned, og utrolig nok fant vi den! Bønnesvar til tusen! Jeg hadde prøvd å holde motet oppe, og stole på Gud, men merket at håpet svant ettersom jeg nermet meg toppen uten resultater. Heldigvis er Han der, og hjelper til og med med slike små ting:)

 


It doesn’t matter what you’ve heard. Impossible is not a word. It’s just a reason for someone not to try.

(Kutless-what faith can do)
 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg er lykkelig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *