Oppmuntring søkes

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Har ikke verdens beste humør i dag. Tror verden er litt imot meg. Eller er det jeg som har noe imot verden i dag? Det viktigte er vel å prøve å legge det triste og nedtrykkende bak seg, og fokusere på det som er godt. Jeg har jo utrolig mye godt i livet mitt! Jeg blir bare så nedtrykt og overlesset når det er så mange ting, og når flere dårlige ting skjer på en gang… Jeg får lese ordene jeg fikk på mail i dag en gang til. De var så oppmuntrende:)


     Skap et rent hjerte i meg, Gud,
     gi meg en ny og stø ånd!
     Kast meg ikke bort fra ditt åsyn,
     ta ikke fra meg din Hellige Ånd!
     La meg atter fryde meg over din frelse,
     hold meg oppe med en villig ånd!
     Så vil jeg lære brottsmenn dine veier,
     og syndere skal vende om til deg.

Salme 51.12-15

HEI! STOPP! Du leste det ikke, du!

Ikke ordentlig. Du skjønner: du kan ikke bare lese gjennom. Dette er så viktig at du må tenke litt på hver setning. På hva den egentlig betyr. Jeg hadde blitt glad hvis du deler noen av dine tanker rundt dette verset i en kommentar… 

 

 

 Create in me a Clean Heart

Ikke den beste versjonen av sangen jeg har hørt, men sangen i seg selv er kjempefin, og er laget på grunnlag av dette bibelverset (går jeg ut i fra)

2 kommentarer

2 thoughts on “Oppmuntring søkes

  1. Du e utrolig flink å skrive og selv om æ ikke kjenner deg så godt så føle det som om jeg kjenner deg. Du er utrolig snill og hyggelig og jeg misunner deg (på en god måte) for de fine bildene du tar. Jeg elsker selv naturen og du tar så sykt fine bilder av alt fra søte hundevalper til fine blomster. Ikke mist håpet å bare husk at dine brødre og søstre er glad i deg og at Gud av alle elsker deg fortsatt 😀 Gå på youtube og søk på sangen “Happy day” av Tim Hughes.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *