Knuste glasskår på hele linsa:/

Categories E Natur og Turer

BANG! Beina forsvant under meg og kamera, som hang rundt halsen svingte seg i en unaturlig vinkel bak ryggen min. Jeg hørte braket. Knuselyden. “NEI!!” “KJÆRE GUD; LA DEN OVERLEVE! Jeg svingte frem kamera. Fremme på linsa var det fullt av knust glass. “NEINEINEI! :/ “

Men så kom jeg på det! Jeg hadde jo UV-filteret mitt på! Kunne det kanskje hende at linsa var hel der bak? Jeg vridde og vridde, men filteret satt bom fast. Ikke før jeg kom meg til Thomas fikk jeg (han) av filteret, og heldigvis var linsa uten en skramme. 

Moralen er: Ha alltid et UV-filter på linsa di! Nå skal jeg snart bestille meg et nytt et fra Priceangels!

 

Hvis du lurer på hvem sin feil dette var, sjekk bildet under. Det var han som fikk meg til å klatre opp på den glatte steinen…

 



 

 

1 kommentar

1 thought on “Knuste glasskår på hele linsa:/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *