Russenatt i hagen:)

Categories E Natur og Turer

I natt tok vi russeknuten “sove i hagen til en lærer.” Læreren vi valgte er Thove!

 

Thove viste oss en ser vice som var himmelsk! På kvelden fikk vi grillede pølser. Vi brukte evig lang tid på å sette opp teltet. Det første vi prøvde var diiigert. Etter å ha tredd stengene feil, kneppet innerteltet feil, og fant ut at ytterteltet var på vranga gav vi opp, og tok det lille teltet. Dermed var vi tre personer i et tomannstelt.

Benita og Kristina (mine teltkamerater)


Ane og Christian

Thove og meg.

Benita, Ane og Kristina – Onepiece for the win!

 

Var litt kalt om natta, men jeg sov ganske godt (4-5timer), og merket ikke kulden før jeg voknet. Da var Kristina borte. Hun hadde lagt seg inne i gangen til Thove, sammen med Ane (Ane var forkjølet, og lå derfor inne).

Til frokost fikk vi deilig varme horn med skinke, ost og pesto. Hvem hadde ventet slik oppvartning? Jeg ble kjempeglad av den gode maten, og det herlige været, så ryddingen av teltet gikk fort:)

Christian og Marius.

 


Thove og jentene.

2 kommentarer

2 thoughts on “Russenatt i hagen:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *