Hvorfor spørsmålsrunder?

Categories tanker, tro og filosofi

De er overalt. Hvor jeg snur og vender meg ser jeg overskrftene hoppe ut mot meg. “Jeg har spørsmålrunde!” “Spør i vei!”

Jeg må si at jeg ikke skjønner helt greia med spørsmålsrunder. For meg virker det som om vedkommende ikke har noe å skrive om, og derfor bare inviterer andre til å finne på noe for seg. Lesere har skjelden noen seriøse spørsmål å komme med, og bryr seg ofte ikke om svaret, og et sånnt spørre- eller svarinnlegg er skjelden spennende å lese. Jeg leser dem aldri lenger. 

Øker det faktisk statistikkene siden så mange gjør det? Eller får dere flere kommentarer? Noe må det være siden alle  ser ut til å være spørsmålsrunde-frelst. Med mindre spørrerunde-innleggene har mirakuløse virkninger jeg enda ikke har skjønt kommer det til å funke slik på min blogg: Hvis du lurer på noe, har du en rett til å spørre. Hvis jeg ikke vil svare, så har jeg rett til å la være. -Men jeg er ikke så vanskelig, svarer stort sett så godt jeg kan; Ask Away! (men bare hvis du faktisk lurer på noe!)

 

1 kommentar

1 thought on “Hvorfor spørsmålsrunder?

  1. Synes det er kjekt jeg 🙂 Leser spørsmålsrunder som fotoblogger har, stiller ofte spørsmål også, fordi jeg lurer på noe.
    Men så er det sånn da, at de som har mange lesere ofte får spørsmål om ting. Og derfor er det nesten lettere med en spørsmålsrunde 🙂 Det jeg IKKE skjønner poenget med, er at folk med få lesere har det. De surver jo over at de ikke får noen spørsmål, i tillegg spammer de overalt om noen vil stille dem spørsmål… så det er forskjell :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *